Authentieke Q'ero healing

Dit is een grondige energetische schoonmaak. Het werkt op fysiek en energetisch niveau. Er wordt verbinding gemaakt met je ziel, alle overbodige ballast of zware energieën worden verwijderd uit je lichtlichaam en fysiek lichaam. Deze healing zorgt voor een sterke gronding, het verzachten van je hart en om ruimte te scheppen. Het helpt je om innerlijk te groeien, los te laten wat jou niet meer dient zodat het universum weer ten gunste voor je kan werken. Je wordt teruggezet op je pad en je blijft in de flow.

Ik werk met mijn mesa, een medicijnbundel met khuya's (krachtige stenen). Hiermee geef ik healing en energie via mijn handen en adem, in verbinding met de aarde en het universum. Ik fungeer als doorgeefluik om die energie en informatie door te geven die jou helpen je bewustzijn en hart te openen.



Effectief bij:

  • als je het verleden wil loslaten
  • om onverwerkte trauma's te verwerken
  • als je uit balans bent
  • als je innerlijk met jezelf aan het vechten bent
  • als je geen verbinding voelt met je ziel
  • als je jezelf oordeelt
  • bij gebrek aan voortgang en communicatie 
  • als je zoekt naar een pad dat beter bij je past
  • angsten die je tegenhouden
  • als je vanuit je hart wil leven
  • je missie wilt ontdekken
  • als je een ruimer bewustzijn wilt ontwikkelen
  • gewoon als je een behoefte voelt om hulp

_________________________________________________________________

Tijdsduur: ca 90 min 

(incl. gesprek vooraf, healing, ruimte voor reflectie en afronding)

Bijdrage: € 90

__________________________________________ ________________

Opmerking: Deze energetische behandelingen bieden je ondersteuning daar waar dat mogelijk is, maar zijn geen vervanging van de reguliere geneeskunde. Bij klachten raad ik je aan altijd eerst naar je eigen huisarts te gaan.